Blogger Widgets

piatok 2. marca 2012

my spring 2012

my spring 2012
Takže nejaká takáto bude moja jar :D. Žiadny mentol ani zvýrazňovače (jedine, ak by som našla niečo super :D). Z týchto vecí už mám levisku, conversky, earcuff (vlastnej výroby :D), náušnice (tiež vlastnej výroby :D), clubmasterky (okuliare), bordový lak, koženú bundu, martensky aj bielu košelu. Potrebovala by som ale nejaký jednoduchý sveter, neutrálne tričko, zaujímavé kraťasy (a chudšie nohy :D), takúto tašku (!) a uvítala by som ešte nejakú bielu košelu, lebo tých nie je nikdy dosť :D. Inak mne sa práve končia týždňové prázniny, takže sa asi pomaly začnem učiť :D.    








Prajem Vám príjemný víkend! :)

24 komentárov:

  1. Krásný šedý svetřík :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páči sa mi že sa neopičíš za mentolom a neonmi ako všetci ostatn´í, ale ideš si pekne po svojom! super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně se hrozně líbí ta riflová budnička!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milujem ju! Je to môj takmer každodenný kúsok oblečenia :D

      Odstrániť
  4. Super věci, ty conversky a šedý svetřík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ooo tento wl sa mi páči :) inak ťa srdečne pozývam na môj blog kde prebieha giveaway o lak, tiene a náramky :) http://kristinafox.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak tenhle wishlist se mi moc líbí,brala bych z něj vše :)

    OdpovedaťOdstrániť